Organizator:

"To najlepsza droga do promocji własnej marki, produktu, nazwiska"

Podziel się

Adam Tomczak ze Stowarzyszenia Sommelierów Polskich wymienia powody, dla których warto wziąć udział w konkursie WINOPL.

Dlaczego warto wysłać wino na konkurs?

Jest wiele wątpliwości czy konkursy winiarskie naprawdę wyłaniają najlepszych z najlepszych. Jedni twierdzą, że jury ma zbyt mało czasu na jedno wino, inni, że przypada za dużo próbek na jedną sesję degustacyjną. Jeszcze kolejni, że na sędziów wywiera się presję, by hojnie przyznawali medale, gdyż podniesie to rangę wydarzenia.

Z mojego punktu widzenia, żadne z powyższych nie będzie mieć miejsca podczas konkursu zorganizowanego przez WINOPL Konkurs Win Polskich.

Producentom, którzy jeszcze się nie zgłosili lub nadesłali już próbki ale zastanawiają się czy to był dobry pomysł, deklaruję:

- wydarzenie jest zaplanowane ze szczegółami pod każdym względem

- patronat merytoryczny nad konkursem objęło Stowarzyszenie Sommelierów Polskich

- w komisjach zasiądą głównie certyfikowani sommelierzy, a ostateczna ocena wina będzie wypadkową ocen kilku członków jury

Obserwując rozwój winiarstwa polskiego oraz organizowanych konkursów w tym obszarze, widzę, że jury rzadko się myli. Nadesłane wina, nagradzane zwłaszcza złotymi medalami szybko zyskują na popularności i renomie. Błyskawicznie pojawiają się u importerów, dystrybutorów i w restauracyjnych kartach win.

Zwłaszcza teraz,  w trudniej sytuacji pandemicznej, wysłanie swoich win do oceny w takim konkursie jak WINOPL Konkurs Win Polskich to najlepsza droga do promocji własnej marki, produktu, nazwiska - mówi Adam Tomczak ze Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. 

Nie pozostaje nam nic innego, jak podpisać się pod powyższą wypowiedzią i zachęcić do udziału w konkursie WINOPL. Wszelkie informacje o konkursie można znaleźć na stronie: https://bit.ly/WINOPL2021.